23 nov 2014

Project Life

Een van de goede voornemens die op mijn Doodle plaatje staat is het maken van Baby albums! Nou dat heeft wat voeten in aarde gehad. Ze zijn ook nog lang niet klaar, maar het begin is er!
Ik heb besloten om beide albums van de jongens in Project Life stijl te doen. De ideale combinatie tussen simpelweg foto's inplakken en scrapbooken. Beide jongens krijgen een album over hun eerste jaar.

Ik heb de albums van Becky Higgins gekocht, de gekleurde voor Robin en de gele streepjes voor Matthijs. (die hele leuke aqua kleurige heb ik dan weer niet:D).
Kiwi editie 12x12

Yellow Stripe 12x12














Het hele jaar zijn we al bezig om alle foto op een server te krijgen. Dit is eindelijk gelukt. dus nu is het een kwestie van uitzoeken van de foto's, bestellen en aan de slag gaan. Alle kaartjes en stickers heb ik al bij elkaar gezocht.Voordat ik alles ging kopen heb ik eerst 2 paginaatjes gemaakt om te kijken of het wel wat is.. Nou dat is het wel! De kwaliteit van de foto's van deze pagina's zijn bagger, maar zo krijg je wel een ideetje hoe het eruit ziet. Omdat babyfoto's altijd wat raar van kleur zijn (met die blauwige en bloederige baby's haha) doe ik de eerste foto's in zwart/wit. De overige foto zullen gemixt worden met kleur en zwart/wit foto's. 
pagina 1&2 

Pagina 3
Ook komen er enveloppen in met het eerste setje kleding, alle felicitaties van Facebook, het geboortekaartje, de krant/nieuws van de geboortedag en wat van de felicitatie kaartjes (daar moet ik nog iets voor verzinnen haha) Genoeg te doen dus!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten